Приложения
3D-модель, створена для цього елемента, складалася з приблизно 33 тис. Осіб, що є хорошим компромісом між занадто великим дозволом з високою деталізацією і низьким дозволом.
Використовувався демонстраційний додаток Apple, включений в їх комплект розробки системи Monterey. Його робочий процес не відображає того, як в майбутньому може бути побудована належна система 3D-сканування з API іншим розробником.
Один з підходів може полягати в наступному: розробити спеціалізований додаток для смартфона, який проведе вас через процес захоплення об'єкта. Він може дати вам вказівку зміститися, не дати вам забути відсканувати верхню чи нижню сторони і організувати фотографії в блок для передачі.
Другий додаток може існувати в Mac OS Monterey, яке автоматично отримає блок зображення і почне обробку. Можливо, він може запропонувати кілька повзунків, які дозволять оператору обробляти зображення трохи інакше або навіть експортувати в інші формати.
Можна навіть направити вихідні дані безпосередньо в слайсер для 3D-друку для негайної 3D-друку. Інша можливість - для додатків фотограмметрії на базі Mac переключити свій внутрішній движок на використання функції захоплення об'єктів Apple в майбутніх випусках.