Leave your phone and we will contact you!
Or you can call us yourself:
0951503591

Практичний посібник з новим захопленням об'єктів Apple

Apple анонсувала новий програмний API, який забезпечує прямий доступ до потужних функцій утиліти 3D-сканування.
Сервіс використовує підхід фотограмметрії, при якому серії зображень, знятих під різними кутами, інтерпретуються в повноцінну 3D-модель.
У той час, коли я писав історію, все, що ми знали, - це те, що Apple згадала в своєму дуже короткому ключовому описі захоплення об'єктів. Це звучало заманливо, але як це працює насправді? Як це можна використовувати?
За останній тиждень я дізнався набагато більше про захоплення об'єктів.
По-перше, API призначений для майбутнього випуску Apple Monterey Mac OS. Це означає, що API-інтерфейси існують тільки на самому Mac, а не на iPhone, наскільки ми можемо судити.
Мається на увазі, що iPhone використовується для захоплення необхідних зображень, які потім повинні бути передані на оновлений Mac для обробки. Mac повинен працювати не тільки під Mac OS Monterey, а й мати потужний процесор M1 для обробки.
Озираючись назад, це не дивно. Фотограмметрія - це дуже інтенсивне обчислювальний додаток, і я провів багато годин в очікуванні програмних рішень для фотограмметрії для створення 3D-моделей. Тому сумнівно очікувати, що смартфон будь-якого типу зможе виконувати таку обробку.

Ось що ми дізналися:
  • Як і в будь-якому додатку для фотограмметрії, вам знадобиться тонна (наприклад, більше сотні) якісних зображень, щоб отримати гідну 3D-модель з Object Capture.
  • Захоплення об'єктів працює шалено швидко, на обробку 112 моїх зображень йде всього пара хвилин.
  • Зображення слід робити в портретному режимі iPhone, який включає інформацію про глибину в кожному зображенні.
  • Тонкі структури зазвичай не беруться, але цього можна очікувати від більшості фотограмметричних систем. Швидше за все, камера глибини їх не бачить
  • Захоплення об'єктів може правильно заповнювати прогалини в створеній 3D-моделі, і по завершенні їх можна майже надрукувати.
  • Кольорове текстурирование передбачено, і вони дуже хорошої якості
  • Експортовані дані мають формат .OBJ, який легко конвертується в формати для друку, такі як .STL або .3MF
Як пройшов наш тест? Подивимося на результати. Цей предмет близько 20 см у висоту.
Вгорі ви можете побачити результуючу 3D-модель, створену Apple Object Capture з використанням 112 зображень в портретному режимі. Думаю, вийшло виключно добре. Всі отвори заповнені, немає ніяких сторонніх плаваючих бітів, і в цілому сканування дуже чисте. Це схоже на те, як якщо б хтось витратив час, щоб вручну очистити його для вас.
Однак при більш уважному розгляді виявляються деякі проблеми з геометрією. Загляньте під глечик: здається, що тривимірна модель має плавну поверхню, яка не зовсім така, як у фігурки. Я підозрюю, що в цій галузі було мало чітких зображень, тому що було важко зорієнтувати камеру на цьому місці. Apple Object Capture, схоже, заповнила цю діру, наскільки могла, і непогано впоралася.
Приложения

3D-модель, створена для цього елемента, складалася з приблизно 33 тис. Осіб, що є хорошим компромісом між занадто великим дозволом з високою деталізацією і низьким дозволом.
Використовувався демонстраційний додаток Apple, включений в їх комплект розробки системи Monterey. Його робочий процес не відображає того, як в майбутньому може бути побудована належна система 3D-сканування з API іншим розробником.
Один з підходів може полягати в наступному: розробити спеціалізований додаток для смартфона, який проведе вас через процес захоплення об'єкта. Він може дати вам вказівку зміститися, не дати вам забути відсканувати верхню чи нижню сторони і організувати фотографії в блок для передачі.
Другий додаток може існувати в Mac OS Monterey, яке автоматично отримає блок зображення і почне обробку. Можливо, він може запропонувати кілька повзунків, які дозволять оператору обробляти зображення трохи інакше або навіть експортувати в інші формати.
Можна навіть направити вихідні дані безпосередньо в слайсер для 3D-друку для негайної 3D-друку. Інша можливість - для додатків фотограмметрії на базі Mac переключити свій внутрішній движок на використання функції захоплення об'єктів Apple в майбутніх випусках.
Как вам эта новость?