Leave your phone and we will contact you!
Or you can call us yourself:
0951503591

3D-друк руйнує меблеву промисловість

Час затримки
COVID-19 унікальним чином вразив меблеву промисловість. З одного боку, різко виріс попит на житло. З іншого боку, проблеми виробництва і ланцюжки поставок унеможливили задоволення цього попиту.
Ця подвійна завдання привела до тимчасового відставання в чотири місяці.
Потім, коли кінець пандемії здавався близьким, масивний корабель застряг в Суецькому каналі. У ланцюжку очікують переходу човнів було багато човнів з меблевими контейнерами.
Дозрів для руйнування
Ці шоки пропозиції підкреслюють, що галузева модель дозріла для збоїв.
Тридцять років тому США виробляли більшу частину своїх меблів. Однак в період з 1996 по 2014 рік частка імпорту в загальному споживанні меблів збільшилася втричі, з трохи більше 20% до трохи менше 70%.
Отже, шоки пропозиції за участю експортерів, таких як Китай, В'єтнам і Мексика, сьогодні значать набагато більше, ніж на початку 1990-х років.
Довгі і складні ланцюжки поставок в меблевій промисловості США мають і інші наслідки: по-перше, вуглецевий слід, повністю суперечить глобальним цілям в області сталого розвитку; по-друге, упор на зниження витрат і масове виробництво за рахунок дизайнерської творчості.
Нова модель
З огляду на ці проблеми, зараз саме час для меблів, надрукованій на 3D-принтері. Вони значно скорочують ланцюжка поставок, різко скорочують вуглецевий слід і забезпечують безмежну гнучкість проектування.
Продукція № моделі йде ще далі. Фірма виготовляє вироби за запитом, усуваючи не тільки ланцюжка поставок, а й надлишкові запаси.
Економію відходів при такому підході неможливо переоцінити. У 2017 році на меблі довелося 12,2 млн тонн сміття, чотири п'ятих з яких виявилися на звалищах. Навпаки, кожна деталь, вироблена під номером моделі, дістається покупцеві.
Посадка вниз
Не менш новаторськими є друковані матеріали Model No. Замість пластиків на нафтовій основі компанія використовує біополімери і смоли на рослинній основі. Це означає, що коли ви сидите в кріслі моделі №, ви, ймовірно, сидите на перероблених залишках харчових культур, таких як кукурудзяна лушпиння і цукровий буряк.
Ці матеріали допомагають моделі № по-новому поглянути на закінчення терміну служби меблів.
«Одна з причин, по якій компанія називається Model No., полягає в тому, що у кожного продукту є свій індивідуальний номер, і теоретично ви можете відправити цей продукт нам, ми можемо подрібнити його і створити для вас щось нове», - сказав генеральний директор Філіп Рауб. сказав Fast Company.
Зліт
Модель No. просувається вперед. За даними Bloomberg, компанія планує відкрити від 25 до 30 «мікрофабрики» по всій території США і веде переговори з групою зацікавлених роздрібних продавців.
Bloomberg представив фірму в рамках обговорення інфраструктурних амбіцій Байдена, включаючи бажання відновити втрачені виробничі потужності.
Якщо плани Model No. збудуться, це буде прикладом постпандеміческого «нового нормативу» в меблевій промисловості. З огляду на прихильність компанії принципам стійкості, швидкості та індивідуалізації, це було б добре.
Как вам эта новость?